Fialottan

i äventyret livet!

Tagga tagga tagga!

Kategori: Fialottas

Jag har fått en ny liten släkting! Lilla fröken Junaeus föddes igår runt 12-tiden. Så nu är lillebror stolt "morbror" eller vad det heter... Bebben är iallafall hans frus systerdotter... Hehe. Hon tog god tid på sig inne magen men nu är hon här!
Grattis till miraklet C & A!

Igårkväll var Gabbi och Malin här och pysslade! Så mysigt så!

  

Imorse tittade mamma och pappa förbi hemma hos mej!
Dom va på väg ner till farmor i skåne och stannade här i jönköping för att äta frukost. Mycket trevligt tycker jag! 
Och se så snygga dom är! =)

 

Imorn blire vemdalen och massa snowboardåkning!!!
Ska bli så sjukt kul alltså. Tänk vilket jobb jag har =)



Ikväll ska jag sy armbindlar till ledarna, packa det sista och försöka lägga mig tidigt... Försöka var ordet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: