Fialottan

i äventyret livet!

Tänk att även jag kunde...

Kategori: Fialottas

... börja sova länge på morgnarna! Jag blir lika förvånad varje gång jag vaknar och klockan visar senare än 8... Idag sov jag till11.20!!!!!!!!!! Jag har inte sovit längre än till 8 på morgnarna i tre-fyra år liksom. Helt galet. Men nu så... Beror väl på att jag jobbar en del sena kvällar och är mer aktiv från eftermiddan och framåt. Men ändå! Tänk om jag fortfarande vaknade så tidigt efter tonår på fredagarna. Jag skulle va helt död! Haha.

Igår var det tonår. Kära nån! Där fick jag vara med om något stort. För mig var det stort iallafall. Jag kände att jag hade något att säga på samlingen, och jag fick fram det som jag ville! Inga svarta hål i min hjärna som blockerade. Visserligen var det verkligen nåt som ligger nära mitt hjärta nu, men ändå.
Jag tycker inte om att stå och prata inför folk, inte alls. Inte när det gäller seriösa saker iallafall. Spexa och flumma har jag inget problem med, hehe. Vi körde lite spontanteater sen efter fikat. Vi delade in oss i lag oc varje lag fick 15 repliker som man skulle ha med i dramat. Jag spelade den jobbiga tanten i trappuppgången. Skällde på folk o slog ner dom, haha! Sen slutade vårat drama med att jag fick en hjärtattack och sa "jag borde ha sökt till idol 2008" innan jag dog! =)

Idag åt jag frukost och satt i min mysiga fåtölj och läste en riktigt bra bok. Satt läääänge i min nya röda morgonrock. Har velat ha en morgonrock länge men inte köpt nån för det kändes så onödigt att lägga flera hundra på det. Men Nu var det rea på rean så den kostade mej 90kr så jag slog till! =) Den är fantastiskt skön!
Sen åkte jag och en av mina goa tonåringar till A6 och gick på IKEA, tog en fika och strosade lite. Nu ska jag sätta ihop ett vitrinskåp som jag har köpt!

Jag kände att ja måste lägga upp en bild där man ser mitt permanentade hår!
Så jag kan gå tillbaka och se hur jag såg ut i mina lockar helt enkelt! =)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    sofia :) jag är hemma! ledsen att jag inte smsade men jag hade inga pengar. TACK för pratstunden igår kväll den gjorde verkligen mycket för mig. Vem gick du på A6 med? Johanna :)? mirre, lisa? hoppas ni hade det trevligt iallafall. Vi ses imorn! Kram!

    2009-01-24 | 20:53:19

Kommentera inlägget här: