Fialottan

i äventyret livet!

"...men jag har bara, regn hos mig"

Kategori: Fialottas

Nu vräker det ner! Det har likosm hängt i luften men bara duggat lite till och från. Jag har varit ute och gjort en del ärenden på stan, inte behövt nåt paraply eller så. Men sen när jag skulle ta cykeln till Myrorna och IcaMaxi så hamnade jag i en riktig störtskur! Inget att göra åt saken utan bara trampa vidare. Klev in på myrorna och det bara rann om mig och mascaran satt inte direkt där den skulle! =) Men idag gjorde det inget. Det är rätt skönt att vara ute i regnet tycker jag! Så länge man inte ska på finmiddag efteråt och så länge det är så behaglig temperatur så man slipper frysa! Sommarregn är nice, ibland iallafall! Nu ska jag ta mig en titt på klädesplagget jag hittade på myrorna. Det ska på något sätt användas och kanske sys om. Det vankas 70-talsfest på tonårslägret! Har även köpt en ny peruk till min lilla samling, hehe.  Vi får se vad det blir av det hela! 

Kommentarer

  • alex säger:

    åhh! väntar me spänning :)

    2009-07-30 | 22:23:17
  • alex säger:

    åhh! väntar me spänning :)

    2009-07-30 | 22:24:28
  • lillasyster säger:

    ooh, så spännande! vill så klart se kort på det sen! :) va kul att du kommer hitåt v.33, glädje!!! :D

    2009-07-31 | 11:52:42
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: