Fialottan

i äventyret livet!

Ett litet tips!

Kategori: Fialottas

Om det är så att man funderar på att ta ut kanoten på en åktur och ser att det blåser rätt mycket.
Då är det lika bra att låta kanoten vila för den välter lätt!
Med andra ord så blev det klädsim för mig i sjön Sommen idag. =)
Fick en tokchock och en kallsup. Skakade i 15-20 minuter efter att vi kom upp på land, hehe.
Sen ska man akta sig för att somna i solen, särskilt om man inte smörjt sig med solkräm!

Fick hålla en tre veckor gammal Elof ikväll. Så liten. Så underbart söt. Ett litet mirakel.

Kommentarer

  • lillasyster säger:

    hihi, woopsiedaysie (eller hur man nu ska stava det). var det inte lite skönt med ett kallt dopp i värmen då? ;)



    jag är jätteduktig på att smörja in mig i år, men jag bränner mig ändå. igår kom jag hem och var röd som en jordgubbe på hela ryggen. isch!



    åh, låter gulligt.. elof var ett fräckt namn dessutom!

    2009-06-28 | 12:23:40
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/
  • Eva säger:

    Var det så kallt i vattnet såhär mitt i sommaren?

    2009-06-29 | 11:39:46
    Bloggadress: http://evokenivo.blogg.se/
  • carro säger:

    Allt bra med dig?



    Du får ha en super bra dag!

    2009-06-29 | 12:03:53
    Bloggadress: http://carrobruden.blogg.se/
  • Fia till Eva säger:

    Ja det var väldigt kallt... Kompisen tyckte också det var kallt. Men för min del kan det ju ha berott mer på chocken! =)

    2009-06-29 | 12:42:35
  • Fia till Carro säger:

    Hej!



    Det är bra med mig!



    Vilken Carro är det som frågar? =)

    2009-06-29 | 12:43:56

Kommentera inlägget här: