Fialottan

i äventyret livet!

Raindrops keep falling on my head...

Kategori: Fialottas

Jo jag är nog lite utarbetad ändå. Fick åka hem från lägret. Migrän. Nu är jag hemma.
Ensam. Tömd. Apatisk. Orkeslös.
Jag som hade längtat så mycket efter detta läger! Får se om jag orkar ta mig ut imorn igen.

------------------------------------------------------------------------------------------------

"When you're dreaming with a broken heart
The waking up is the hardest part
You roll outta bed and down on your knees
And for the moment you can hardly breathe..."

------------------------------------------------------------------------------------------------

Hur kan man sakna tvåsamheten när man aldrig haft den?

Kommentarer

  • hanna-mia säger:

    det är nog inte så konstigt att du saknar den, jag tror vi är skapade att längta efter den. men du, om migränen inte försvinner snart så kan du komma till örebro tidigare och umgås med mig! :D

    2009-06-14 | 21:34:39
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/
  • Fia till Hanna-Mia säger:

    Det tror jag också... Bara svårt att fatta att det ska vara så krångligt! Migränen försvann efter 12 timmars sömn =) Sen har jag varit väldigt utmattad hela dan igår... Men i eftermiddag planerar jag att åka ut till lägret igen och hoppas jag kan vara med tills det slutar... Men vi ses på fredag! Längtar! =)

    2009-06-15 | 11:12:59

Kommentera inlägget här: