Fialottan

i äventyret livet!

Sommartider hej hej

Kategori: Fialottas

Tänker man "Mmmm va härligt, det är sommar"? Nä! Sketna regn. Åskväder gör mitt huvud tungt och jag får lite ont bakom ögonen.

Idag har det varit student här i stan. Inte har studenterna brytt sig om regnet, nä dom har glatt stått på sina vagnar och lastbilar och skrikit och vinkat och sjungt! =) Man tar ju liksom lika mycket studenten även om det regnar.

Jag skulle åka till 11 studenter idag... Svettigt värre! Det var inte riktigt min dag idag, hade jätteproblem att hitta alla gator och hus jag skulle till. Plus att bilen jag fick låna inte går så bra på tomgång så det blev motorstopp i varje korsning och rödljus! Så fantastiskt irriterande =) Så dessa små motgångar gjorde att jag missade 3 av mina studenter tyvärr. Fast jag tänkte att jag skulle åka förbi med presenterna även fast inte studenterna va hemma. Men efter första försöket gav jag upp. Jag va på rätt område och rätt gata, som by the way låg lite huller om buller på nåt konstigt sätt, men nummer 39-46 fanns inte!!! Jag gick runt där och letade i 40 minuter. 40 MINUTER!!! Det numret som jag skulle till fanns bara inte. Så då gav jag upp... Jag får se till att dom två sista får sina presenter en annan gång.

Jag är sjukt trött just nu, men det är bara att bita ihop för imorn åker jag på scoutläger! Weeho! Jag ser fram emot lägret och tror det kommer bli jättekul. Men jag skulle gärna skjuta fram det ett par dar så ja hann sova ikapp lite först...

Förra veckan fick jag en gratis ljudbok i mobilen. Första boken i Twilight-serien. Tjena, filmen kan slänga sig i väggen! Flera gånger om =) Nu längtar jag efter att läsa dom tre som kommer efter... Hoppas dom kommer ut på pocket snart!

Jao... Nu är det sommartider. Mer ute och mindre inne. Mer frisk luft och mindre blogg... =)

Ciao

Kommentarer

  • lillasyster säger:

    ooh, jag har hört att böckerna ska va bättre än filmen. jag som älskar filmen... tycker du jag ska läsa böckerna? eller lyssna på dom. :)



    ta hand om dig nu, du får inte jobba ihjäl dig. snart ses vi! :) KRAM

    2009-06-13 | 09:15:46
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/
  • lillasyster säger:

    saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. saknar dig. jag vill liksom bara ha dig här! NU! titta på en film tillsammans eller ta en promenad under tystnad. vad som helst! bara jag får se dig och ha dig nära! allkäraste syster, vi måste bo i samma stad i framtiden! det bara är så!

    2009-06-14 | 23:15:59
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: