Fialottan

i äventyret livet!

Gud är coolast! Nu drar jag till Spanien!

Kategori: Fialottas

Denna helgen kommer jag ha med mej för resten av mitt liv tror jag! Tjena vad Gud är cool! Och tänk att lilla jag får blir använd av en Gud som är så mäktig! Helgen har sprängt alla mina förväntningar och bara öppnat nya kanaler. Det är så enormt allting. Jag har jobbat med denna helgen rätt mycket nu efter jul och senaste veckan har förståss varit lite extra mycket att göra =) Jag tror jag har snittat på 4-6 timmar per natt... Samtidigt som jag är galet trött i huvudet och kroppen så är det så värt alltihop!

Igår på kvällsmötet... Ja jag vet knappt vad jag ska säga... Jag är helt hög på denna helg om man kan säga så! =) Klockren predikan som landade i vilket rike vill du bygga, ditt eller Guds?! När vi frog igång första lovsången efter predikan var jag väldigt berörd och sjöng med slutna ögon. När jag tittar upp ser jag ett hav av tonåringar som böjer knä framför scenen, som ett svar på en inbjudan! Mäktigt!!! Jag känner så mycket nu i efterhand så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag har fått ett STORT bönesvar denna helgen. Men det stannar mellan mej och Gud.

Gud är nåd!

Ikväll far jag till stockholm, imorn hoppar jag på planet till Palma de mallorca! =)

Kommentarer

  • lillasyster säger:

    härligt att höra!! :) hoppas vi hinner pratas vid innan du drar till spanien. kram

    2009-03-08 | 22:04:08
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: