Fialottan

i äventyret livet!

Hihi, jag ar pa semester! =)

Kategori: Fialottas

Galet vad det kanns overkligt. Men gott ar det! (hade svenska alfabetet pa detta tangentbord igar men ja vet inte hur man andrar det sa nu far det bli sa har...) Idag efter att tjejerna gatt till jobbet lag ja kvar i sangen och laste i boken "livstid" av Liza Marklund. Den fangar mig direkt precis som de andra bockerna so mhon skrivit... Nu ar ja ju inne i storyn ioforsig eftersom ja last hennes tidigare bocker. Iallafall.. Efter en timme tankte jag att nu far ja ta tag i denna dagen. Sagt o gjort sa gjorde ja mej iordning och nu pa vagen till bussen stannar jag till vid hotellets dator. Jag ska ner o strosa pa stan innan det stanger for siesta. Da ska ja ta mig hit o gora en pastasallad o sen bege mig till nan strandsnutt o lapa sol. Kanske inte direkt sa man kan ligga o sola i bikini men man kan sitta dar o lasa o njuta! =)

Adios amigos! =)

Kommentarer

  • Eva säger:

    Hänger inte riktigt med...vad hamna du på Mallorca?? Kram

    2009-03-11 | 17:03:10
    Bloggadress: http://evokenivo.blogg.se/
  • lillasyster säger:

    du, räkna med att jag kommer hem till dig nästa vecka! så länge inte chefen ringer så kommer jag! :) du är saknad! kram

    2009-03-11 | 21:53:39
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: