Fialottan

i äventyret livet!

Missing pieces?

Kategori: Fialottas

Oj oj oj va effektiv jag har varit idag!!! Har tvättat tre maskiner tvätt, storstädat, lagat mat, planerat med Kajsa, gjort en affisch till Valborg... Och klockan är bara tre!!! =)

Alltså... Just nu är jag inne i en period där jag saknar...

Saknar min familj! Lillebror ringde och tjötade en stund på förmiddagen. Vi pratar alldeles för sällan! Mammsen o pappsen långt bort i Hovsta. Tokabstinens efter Hanna-Mia!!

VARFÖR ENVISAS NI MED ATT BO I ÖREBRO?! Jönköping är platsen liksom! =)

Sen saknar jag energin att höra av mig till mina vänner. Mina underbara vänner! Klart jag träffar dem ibland. Men de dagar när jag är jobbledig orkar jag oftast inte boka in nåt. Då blir det bara spontanringa o försöka hitta på nåt... Det funkar ju oftast inte... 

Saknar förmågan att planera upp min dag... Har så många projekt jag skulle vilja påbörja men "hinner" aldrig. Klart att det finns tid! Men det är oftast svårt att slutföra projekt och då blir det inte att jag börjar alls... Dumt!

Saknar även mannen just nu. Galet mycket emellanåt. Men inte ett skrutt kan jag göra åt saken.
 
 
You are one of my missing pieces today!

Kommentarer

  • lillasyster säger:

    ÅH, det här inlägget gjorde mig glad!! jag kan säga som så här att jag SAKNAR DIG MED, TITT SOM TÄTT!! varför envisas DU med att bo i jönköping undrar jag? om jag hittar en kille åt dig här i örebro, flyttar du hit då? ;) jag önskar verkligen att jag kunde flytta till dig. men som du vet vill jag inte flytta bara för att flytta, trots att jönköping är mitt andra hem och jag gärna flyttar dit i framtiden! tänk att få bo nära dig igen kära syster... vilken dröm! :) finns det förresten några bra fotoutbildningar eller fotokurser där borta? hur många kramar som helst

    2009-03-30 | 20:29:07
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/
  • Jessica säger:

    Min vän, hur har du det? Det var länge sedan sist, det är dags att träffas snart tycker jag!

    KRAAM

    2009-03-30 | 21:33:03

Kommentera inlägget här: