Fialottan

i äventyret livet!

Nagra bilder...

Kategori: Fialottas

Jao, min ka,mera har ju gatt sonder... Jag fotar massa med min mobilkamera men har inte sladden med mej... Sa dessa bilderna har ja snott av Sara. Fler kommer nar jag ar tillbaka i Svearike =)


Vi har nara till havet! Inte mycket strand eftersom det ar mycket byggt hela vagen ner. Men en o annan snutt som denna finns det ju o dar kan man sitta o njuta av att hora vagorna klucka! =)


Det finns trad med mogna apelsiner och citroner overallt! =)


Vi at det typiskt spanska "tapas" i tisdags... Gott!


En stooor katedral mitt emellan centrum och gamla stan. Valdigt vacker o pampig och stor!


Som sagt!


Manga mysiga grander och gator i gamla stan i centrala Palma


Ett ode hus mitt emot hotellet vi bor pa... Ratt olika standard fran hus till hus! =)


Kvallsunderhallningen: spela GO! Varje kvall, annars kan vi inte sova =)


Skolan dar tjejerna har praktik. Jag ar fascinerad over alla roliga byggnader har nere. Stor skillnad mot alla trakiga hus i sverige! Har ar det byggt med konstiga vinklar och detaljer sa man kan kola hur mycket som helst!


En del av skolgarden


Och den harliga terassen med SOL fram till 13 pa dagarna...


Har planeras det...


och lapas soooool! =)


Det blev varmt dar pa terassen =)


Varmt var ordet =)

Kommentarer

  • lillasyster säger:

    ser så härligt ut! spanien borde jag kanske åka till nångång... det där med hav, mysiga gränder och roliga byggnader lockar verkligen. :) ser fram emot att träffa dig nästa vecka! puss o kram

    2009-03-12 | 15:41:24
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/
  • lillasyster säger:

    och just det, tack för kommentaren på min blogg. jag tycker det är rätt kul med foton! :P

    2009-03-12 | 15:43:10
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/
  • Tonåringen säger:

    Det ser verkligen härligt ut därnere!

    2009-03-14 | 09:11:10
    Bloggadress: http://tonaringosjuk.blogspot.com
  • Elin säger:

    Kul att du var här!! Välkommen tillbaka ;)

    2009-03-16 | 08:56:56
    Bloggadress: http://eerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här: