Fialottan

i äventyret livet!

Otroligt!!

Kategori: Fialottas

Jag är helt överväldigad! Allt jag har jobbat för nu senaste månaden har varit våran ungdomshelg som startade igår. Jag är så otroligt tacksam! Trodde nog aldrig att det skulle kunna bli så här bra! =) Gud är så sjukt cool! Det var en fullsatt kyrksal till första ungdomsmötet, klockren predikan av Emmilie, bra gensvar på böneplatsen och sen en asgrym konsert med Christoffer Hiding! Jag trodde nog att det skulle bli bra, men så här bra!? Tjena! =) Mitt lovsångsteam är här och det känns så gott, så tryggt. Vi känner varann så väl och har spelat så mycket ihop så man vet att det funkar! Jag får försöka få in lite bilder så småningom =)

Snart dags att gå ner och förbereda för dagens aktiviteter!

Kommentarer

  • Louise säger:

    Det var verkligen lyckat! Jag hade med mig en som inte tror och han tyckte att det var ett jättebra möte, Gud är häftig :D !

    2009-03-07 | 15:33:31
  • Jossan säger:

    det hade jag också, och hon blev berörd och ville komma tillbaks till oss. helt otroligt! gud är bäst !

    2009-03-08 | 01:15:35

Kommentera inlägget här: