Fialottan

i äventyret livet!

Happy to know you

Kategori: Fialottas

Just nu ar jag sa fruktansvart arg pa Nordeabanken!!! Idag sparrar dom min pinkod for andra gangen! Forsta gangen skrev jag in fel kod det vet jag. Men denna gang skrev jag ratt kod det ar jag helt 100 saker pa for jag skrev ner den och hade den framfor mig, och jag har anvant den 10 ganger innan!!! I am so pissed!!! Och bankomaterna har vill inte ge mig pengar av nan anledning... Arggh!

I ovrigt har vi haft en kalasbra dag! Jag fick aran att sjunga med Mickie i en stor kyrka som heter Hope. 7-10 000 medlemmar, helt galet! Men ikvall var det kanske 2-300 pers pa plats. Sa fantastiskt roligt! Vi kom dit och lovsangsbandet fragade om Mickie vill ha helkomp och sa bara jammade vi ihop oss och dom var hur bra som helst! Helt fantastiskt. Jag tror att jag kommer grata imorn nar jag ska aka hem... Jag vill verkligen inte aka harifran! Om jag kunde skulle jag stanna har lite langre! Hemma sags det vara sno... Har ar det sooool hela dagarna! Solen och alla goa manniskor, helt klar pa plussidan for memphis =)

Kommentarer

  • sara säger:

    nice!!! Längtar tills du kommer hem vännen, du är saknad grymt mkt av mig!!! Puss

    2009-11-09 | 17:21:56

Kommentera inlägget här: