Fialottan

i äventyret livet!

Hey, I want my monkey backpack!

Kategori: Fialottas

Igar traffade jag och Mickie pa hennes kompis Geoff och han tog med oss till The Sun Studio! Det ar den studion dar Elvis har spelat in! Massa tavlor med bilder pa honom nar han ar i studion. Mikrofonen han sjong i, inspelningsutrustningen fran den tiden... Det var haftigt! I ena hornet stog ett trumset som en studiokille berattade att det var U2:s trumset! Massa nice kuriosa darinne och vi kunde slinka in dar och ga omkring sjalva bara for att Geoff kanner ett par som jobbar dar. Hur sweet ar inte det! =) Sen strosade vi runt hela downtown och avslutade med att sitta i solen vid floden. Det ar svart att fatta att det ar november nar solen skiner pa en klarbla himmel och det ar 16-18 grader varmt! =)
Mickie, min underbara van, har en oerhord talang nar det galler att skriva musik och texter... Goes straight in to my heart! Ikvall har hon spelat manga av sina sanger for mig och jag kan bara vara tyst och lyssna, njuta och bli berord. Hon har verkligen nagot speciellt i sin musik. Och hennes rost! Helt fantastisk och unik! Vi har ett litet projekt pa gang som annu bara ar i tankestadiet men det vore vansinnigt roligt om vi kunde genomfora det innan jag aker hem...
Idag akte jag och Tristan med hennes barn Elly-Marta och Ruth till The Memphis Zoo. Dar motte vi Tristans van Theresa och hennes barn Evvie och Eidree. Evvie och Elly-Marta ar typ tva ar, Ruth ar ett och Eidree ar fem veckor gammal. FEM VECKOR!! My oh my. Jag fick halla henne, ga och snusa i hennes har och bara njuta av stunden. Nyfodda ar helt underbara. Jag blev helt kar och tankte att detta ar vad jag vill ha! Tristan fick typ kora armbagen i sidan pa mej och prata hogt for att jag ens skulle reagera pa djuren vi gick forbi nar jag holl Eidree. =) Mitt inne pa zoo skriker plotsligt Elly-Marta "Hey, mama! I want my monkey backpack!" She's so cute. Hon hade en ryggsack i form av en apa nar hon var liten. Pa den kunde foraldrarna koppla en sele sa hon inte kunde springa ivag for langt nar om va inne pa till exempel zoo. Men nu har dom lanat ut den till Bella och hennes ettaring Aron sa hon kan inte leka med den langre. Elly-M behover den egentligen inte nu for hon alskar att ga och halla en i handen. Men hon gar inte vanligt, hon liksom galloperar och skuttar hela tiden =)

     
  
  
   
  
  
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: