Fialottan

i äventyret livet!

I'll be back some day!

Kategori: Fialottas

Oh my! Igarkvall var vi pa ett musikstalle som heter Hi Tone och lyssnade pa en kille som heter Joshua James. Jag vet att det blir manga sanna ord nu men, WOW! He was awesome! Att lyssna pa myspace eller skiva gar inte ens att jamfora liveupplevelsen! Helt otroligt vilken energ han hade. Alla latar hade valdigt stor bredd och dynamik och bandet lyckades verkligen bygga upp och se till att latarna inte blev sega fast det var ratt soft musik. It was amazing! =)

Idag ar min sista dag har... Vaskan ar packad, nagra sista arenden ska utforas, en sista lunch med Tristan och barnen... Detta ar inte roligt alls. Jag kommer grata ihjal mig nar dom vinkar av mej vid flyget. Har ju hunnit traffa och lara kanna folk har och nu maste jag lamna och vet inte om jag kommer traffa dom igen! Den kanslan suger...
Alltsa, jag alskar mitt jobb hemma, saknar Sverige, mina vanner min familj, svensk mat och svensk natur... Men jag har haft tva riktigt fina veckor och skulle vilja ha med mig allt hem! Well well.. om ett dygn ar jag hemma igen och snart atergar allt till min vanliga vardag.
Bye bye Memphis, I hope I'll be back some day!

Kommentarer

  • Eva säger:

    Välkommen hem till kalla Sverige =)

    2009-11-10 | 10:01:24
    Bloggadress: http://evokenivo.blogg.se/
  • lillasyster säger:

    NU är min dator lagad och NU har jag läst igenom dina inlägg och NU är du hemma igen. :) du har verkligen haft det så bra! och näspiercing blev det tillslut! jag vill se den mer än på bild innan jag säger vad jag tycker hehe. :) själv har jag fortfarande ingen tatuering... jag vet inte om det nånsin blir nån hehe, men tanken är rolig. KRAM

    2009-11-11 | 18:56:28
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: