Fialottan

i äventyret livet!

Thank You Dave!

Kategori: Fialottas

Yea, igar gjorde vi det! Jag ock Mickie bestamde oss nar hon halsade pa mig i Jonkoping for nagra manader sen. Och igar genomforde vi det. Vi gick in till Dave som ager en tattoo och piercing studio. Sa nu har vi varsit hal i nasan! =) Mickies blodde hur mycket som helst men inte mitt. Men jag blev som vanligt helt gron i ansiktet och madde illa och var yr. Sa Dave blev ratt nervos och gav mej godis, baddade min panna med kallt vatten och alcogel. Jag fattar inte varfor jag har blivit sa kanslig! Pa vardcentralen far skoterskorna prata med mig som ett barn for att fa mig att slappna av, och nar de har tagit blodprover sa far jag ligga kvar i stolen i 20-30 minuter innan jag klarar att ga darifran! =) Mesigt varre! Nu ar det gjort iallafall och jag trivs hur bra som helst med min nya piercing!



 

Kommentarer

  • dordi säger:

    O yeah! känns som DU! att du egentligen alltid haft en plupp i näsan...bara att den varit osynlig tills nu! :)

    2009-11-08 | 21:14:14
  • Fia till Dordi säger:

    Sa kanner jag ocksa!!! Jag har velat ha en sa sjukt lange och nu antligen har jag den! =) Gjorde faktiskt ett hal sjalv nar jag gick pa ITM, men gjorde det med en knappnal. Halet blev sa litet sa jag fick inte i nat smycke utan att det gjorde aldeles for ont sa jag lat det vaxa igen. Men nu har jag min plupp i nasan och I love it! =)

    2009-11-08 | 21:20:49
  • sara säger:

    du gjorde det :) Nu får jag föröska göra det med då :) hihi vill se i verkligheten!

    2009-11-09 | 17:13:48
  • julia toth =) säger:

    skitsnyggt jue! du passade jättebra i det sofia :)

    massa kramar! <3

    2009-11-09 | 23:38:11
  • Anonym säger:

    Tack Julia!! Du får se den live snart ;) Kram

    2009-11-12 | 14:30:14

Kommentera inlägget här: