Fialottan

i äventyret livet!

Mississippi & Starbucks

Kategori: Fialottas

I onsdags flyttade jag och Mickie in hos jessica, Jamie och Lisa i ett litet gulligt hus inte langt fran Tristan & Jonathan.  Jag klarade inte att bo med katterna tyvarr... Lite trakigt for familjen ar sa mysig! Men jag orkar inte vara sjuk hela tiden nar jag ar har sa det var likosm battre att flytta. Jag ar anda med Tristan o barnen eller Bella o hennes barn nar Mickie jobbar sa det ar nice. Livet har ar sa avslappnat! Tjejerna jag bor med jobbar och pluggar men ar anda valdigt spontana! Man kan liksom bara fa ett infall att gora nat och sa bara gor man det! Hur fint som helst. Just nu ar det sa vansinnigt skont att slippa det uppstyrda livet i Sverige. Slippa planera varje minut och slippa boka tid med vannerna en vecka i forvag. Har har jag ingen telefon men det ar bara att ga over till nan och se om dom ar hemma eller sa tittar dom forbi har nar dom ska nanstans och fragar om jag vill folja med =) Idag ar det lordag och alla i huset sov lange utom Jamie som var ute och sprang nastan 3 mil!!! Crazy! Men efter det, nar vi alla hade gjort oss iordning sa akte vi till ett stalle som gor wraps och kopte varsin falaffel pitawrap och sa akte vi ner till floden och at den pa en bank i solen... Sa mysigt! Kanns lite weird att vara sa nara den beromda Mississippifloden... Jag och Mickie ska forsoka ta oss till Mud Island nan dag for dar kan man ga langst en miniatyr av hela missisippi. Nu ska vi till Mickies kusin Liel for hon har en surprise for oss... Spannande att se vad det ar! Sen ska vi aka till nan mysiog park och ta en lang promenad. Idag ar det aven Halloween har sa det blir intressant och se om det ar manga utkladda overallt.. Vissa hus ar iallafall dekorerade till tusen. =) Well, nu ska vi aka till Liel iallafall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: