Fialottan

i äventyret livet!

Erik Hassle och vinterjackan

Kategori: Fialottas



Den här skivan är helt fantastiskt bra! Hade inte så jättehöga förväntningar på den.
Men när jag har lyssnat på den i sin helhet några gånger så är den fantastiskt bra!
Nu måste jag bara passa mig så jag inte lyssnar sönder den!

Idag har jag faktiskt gått på stan. Inte bara sådär snabbt som jag brukar utan faktiskt gått igenom alla de intressanta butikerna. Jag tycker inte att det är så jätteroligt med shopping just nu men behöver ändå fylla upp med lite baskläder, sånt som slits liksom. Tråkigast av allt är att jag behöver en vinterjacka. Usch. Det är så grymt svårt att hitta såna för mig. Hittar jag nån är den oftast alldeles för dyr för att jag skulle vilja köpa den.
Men idag tror jag faktiskt att jag hittat en som jag vill ha! H&M och dessutom 20% rabatt så jag gav bara 480kr för den! Alldeles lagom tycker jag! En jätteenkel modell och sådär tråkigt svart... =)

Kommentarer

  • lillasyster säger:

    den där skivan är helt fantastisk! jag köpte den förrförra veckan och är ju såå nöjd! :) och jackan ser ju så där enkel och perfekt ut. funkar till allt liksom!

    förresten, du är snygg! KRAM :D

    2009-09-12 | 23:04:25
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Så grymt snuygg vännen!!!

    jag läser din blogg nu...iallafall lite oftare än jag gjorde förut!!

    Pöss

    2009-09-15 | 15:44:40

Kommentera inlägget här: