Fialottan

i äventyret livet!

Vackert!

Kategori: Fialottas



Tänk att färgen på några skrumpnande löv kan göra en så lycklig! Mitt i allt annat som snurrar så kan jag bli helt stum och inte tänka på nåt annat än hur vackert det är när man ser ett träd där löven skiftar i allt från gröngult till eldigt orange eller mörkt rött! Otroligt fascinerande!

A-K, tack för att du va här och förgyllde ett dygn för mig! Otroligt skönt att ha dig här, särskilt igår. Och tack för skjutsen och stödet och allt! Tack för att du är just underbara du! =)

Som grädde på moset fick jag ett handskrivet brev igår! Hur ofta händer det?! Typ aldrig! Men fy va kul det är! Som avsändare stog det "Vet du vem det är?" Och så var det en röd stämpel med en pussmun... Självklart fattade jag precis vem det var från direkt! Min aldeles egna underbara systeryster!!! Love You!

Nu: Jobba!

Kommentarer

  • hanna-mia säger:

    vad bra att du blev så glad av brevet! :) hoppas resan hem gått bra! lovelove

    2009-10-01 | 13:51:18
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: