Fialottan

i äventyret livet!

Vem har skickat ägget???

Kategori: Fialottas

Igår fick jag en avi på posten. Det stog att jag kunde gå och hämta ett paket på 2kg från Fatzer Konfektyr. Mystiskt! Jag gick och hämtade ut paketet i eftermiddags och när jag öppnar så är det ett gigantiskt påskägg fyllt med godis från Fatzer! Massa av mina favoriter som turkisk peppar och marianne =) So sweet! Nu försöker jag febrilt komma på vad detta kan vara för grej. Har jag deltagit i nån tävlig? Hemlig beundrare (inte troligt)? Nån slags marknadsföring i sammarbete med nån tidning jag prenumererat på? Inte en aning har jag och inget brev i paketet... Well, jag klagar inte! Nu ska ja äta godis =)









Kommentarer

  • hanna-mia säger:

    oj, inget litet godisägg precis. vilken lyx! :)

    2010-04-15 | 15:05:42
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: