Fialottan

i äventyret livet!

Wow, va ja fattar trögt!

Kategori: Fialottas

Idag har jag gått upp jättetidigt för att hinna med tåget till ett avtalat möte. Mötet blev försenat, med andra ord kan man säga att jag var 45 minuter för tidig.. Kul, verkligen. Men mötet gick bra och det var en lättnad att gå därifrån. Sen brakade det loss. Först riktigt spöregn som växlade till sol, och så tillbaka igen. Sen när jag kom hem tippade jag av misstag en vas över tvn, digitalboxen och Dvd/vhsen. Jag tänkte att nu är det kört med min 30år gamla tv. Men den klarade sig. Och boxen också. Men inte dvdn. Såklart. Den fick en kortslutning så nu får jag inte ens min Dvd med vänner. Kul. Verkligen kul. Behöver jag säga att detta inte är en av mina bästa dagar?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej! Allt löser sej till det bästa. Tänk positivt även om de är tufft så ska du se att du får favör. Ibland e de upp och ibland e de ner. Thats life men livet är underbart iallafall. Livet e en gåva



    Kram/Pappa

    2010-08-25 | 17:54:53

Kommentera inlägget här: