Fialottan

i äventyret livet!

Nu tycker jag faktiskt att det räcker!

Kategori: Fialottas



Jag har varit hos farbror doktorn idag igen. Är ju inne på femte sjukveckan och det är lite frustrerande. Nu idag sa läkaren att han misstänker att jag kan ha haft körtelfeber på toppen av allt annat! När jag var där sist, för en månad sen så konstaterade han ju att jag hade kraftig öroninflammation och halsfluss och jag fick penicillin. Man kan ju tycka att det räcker med dom två. Men förmodliogen var det en släng med körtelfeber också! Ska tillbaka till vårdcentralen imorn bitti och ta prover för det och kolla levern m.m... Spännande följetong det här. NOT!

Men imorn drar jag och My Love till Öckerö med Natteplutten och Samuels bror + fru. Det blir väldigt nice det! Sen på lördag blir det en heldag med min Sara i Göteborg! Tjena va kul vi ska ha. Vi ska snacka massa tjejsnack, vara jätte flamsigt fjortis, fika massa gott, shoppa julklappar och onödigheter... Massa kul ska vi ha! Sen på lördag blir det jlskyltning och julbord på Liseberg. Inte nog med det så kommer mamma o Häry-Märy (samuels tolkning av Häna-Märy) till mej på söndagkväll och sen på måndag blir det mys med våran lilla jultradition. Kära nån vilken helg!!! Fullspäckad med massor av mysigheter.

Kommentarer

  • Samme säger:

    Jupp. Fast "Hairy-Mary" är en roligare stavning :D .

    2010-12-04 | 16:42:38

Kommentera inlägget här: