Fialottan

i äventyret livet!

Dance dance dance

Kategori: Fialottas

Idag började jazzen igen. Sjutton va kul det är!
Man känner sig för det mesta klumpig och ograciös.
Men vansinnigt kul är det!
Alla snurrar åt fel håll, snubblande steg,
all oförmåga att få kroppen att göra
samma perfekta graciösa rörelser som dansläraren...
Det får man bjussa på. Titta på sig själv i spegeln och le.
Varför låta det bli ett nederlag!?
Jag har ju roligt! =)

På bilderna minns jag tillbaka till september 2008 när lillasyster var och hälsade på mig.
Hon har gått en streetdance-kurs och försökte lära mig.
Gick väl sådär, hehe. Men kul hade vi.
Visst ser vi snygga o proffsiga ut?!

 

Kommentarer

  • lillasyster säger:

    haha, va ful jag är. du ser dock asproffsig ut! ;)

    2010-02-04 | 09:39:42
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/
  • Fia till lillasyster säger:

    Mäh, du är inte alls ful! Cool!

    2010-02-04 | 18:15:52

Kommentera inlägget här: