Fialottan

i äventyret livet!

Man kan ju undra

Kategori: Fialottas

varför man får en vänförfrågan på facebook från självaste Roland Utbult!!! När jag loggade in idag så låg den där. "1 vänförfrågan". När jag öppnade så är det Roland Utbult som vill bli min vän. Jag tänkte först att det var nåt skämt, nån fakesida eller nåt. Men det ser äkta ut. Dock ser jag ju ingen som helst anledning att bli vän med honom på facebook eftersom jag aldrig har träffat honom live och han kan omöjligt veta vem jag är! Han har by the way ca 4500 vänner på fejjan... Undrar om han raggar efter nya fans kanske! =)

Kommentarer

  • Eva säger:

    Bättre att få från folk man vet vilka de är iaf =). Jag får alltid massa konstiga, underliga namn som jag inte har en aning om vilka de är. =)

    2010-02-08 | 11:38:38
    Bloggadress: http://evokenivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: