Fialottan

i äventyret livet!

Lycka = snö?

Kategori: Fialottas

Hur kan man bli lycklig av bara lite (mycket) snö? Allt annat liksom bara suddas ut i denna vita fluffiga värld... Jo jag är lika barnsligt förtjust i snö nu som när jag va fem år! Vill bara titta ut genom fönstret hela natten och njuta av snön. Har nog aldrig varit ute o gått så mycket som nu när det har varit snö. Är helt fascinerad! Och ännu mer nu när vi fått flera decimeter snö på bara ett par dar. Nästan inga trottoarer i stan är plogade och alla vägar är vita! Jag fick världens barndoms flashback här ute på parkeringen för en stund sen. En gigantisk snöhög som nån har börjat gräva gångar i! Jag blev toksugen på att fortsätta, men hade ju inga termobyxor på mej och ingen spade att gräva med... Men rackarns vad sugen jag är!

Walking in a winter wonderland...

Kommentarer

  • Eva säger:

    Myyys =)lite väl kallt bara kanske...hade -17 igår...inte kul..

    2010-01-07 | 09:38:18
    Bloggadress: http://evokenivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: