Fialottan

i äventyret livet!

Drömläge!

Kategori: Fialottas

Idag har mina vänner flyttat i 35graders värme, den varmaste dagen hittills i år! Jag va o lånade ut mina "starka" armar. Snällt va? :) Har packat upp allt i deras kök också. Det börjar bli min specialitet när jag hjälper folk att flytta. Men jag måste erkänna att jag är avundsjuk. Vännerna har fått ett fantastiskt mysigt och madicken-idylliskt hus. Äppelträd i trädgården och stor altan. Bara småsaker att fixa med. Gamla förster och lister, kakelugn, burspråk... Jätte fräscht och fint. Verkligen ett drömhus! Då hamnar jag där igen. Ställer mig frågan. Varför i hela världen bosätter man sig i lägenhet?! Så omysigt. Jag vill också ha ett fint, stort hus med trädgård. Galet vad jag längtar nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: