Fialottan

i äventyret livet!

Inte trodde jag

Kategori: Fialottas

Inte trodde jag att jag skulle längta efter att få komma ut och springa! Inte heller att jag skulle få se mamma och syss sitta djupt engagerade och helt inne i en fotbollsmatch på tv! :) Gullbrannafestivalen är slut för i år. Det var rekord på alla sätt. Rekordmånga som köpte festivalpass, rekordmånga på torsdagkvällen, rekordmånga på campingen. Massor med folk blev helt enkelt ett angenämt problem! :) Nu njuter jag tillsammans med mamma och syss i våran hyrda stuga i Budskär på Särö utanför göteborg. När vi kom hit duggregnade det och jag fick toklust att ge mig ut och springa, så det gjorde jag! Jag chockade oss alla tre, hehe. Imorn kommer Simpen o hans fina fru. Mys hela veckan lång blir det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: