Fialottan

i äventyret livet!

Varsågod Anna-Klara!

Kategori: Fialottas

Då så, funkar detta nu?? Min kära vän klagar på att hon glömmer o kolla min blogg så hon gav mej i uppdrag att fixa nåt så hon kan prenumerera på nya inlägg (som inte kommer jätteofta, hehe) Men det var inte så enkelt minsann! Nu så har jag iallafall lyckats, tror jag!

Följ min blogg med bloglovin

Om jag har fattat det rätt så trycker man på länken här ovanför och så får man skriva in sin mailadress. Då har man anmält att man vill följa bloggen och får ett mail varje gång jag uppdaterar. Tjohej va det kommer bli trafik i era mailboxar, Not! Hehe

Well, håll tillgodo Anna-Klara! Jag längtar tills nästa vecka. Ut med båten låter helt fantastiskt nu när jag har landat lite i tanken!

En söt liten båt i Nora,  med det fina namnet Stina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: