Fialottan

i äventyret livet!

Vi borde börja skriva igen

Kategori: Fialottas

Jag hittade en gammal låda med brev. Nästan alla brev var från Eva. Låååååånga brev från Eva! =)
Nu har jag suttit på balkongen i flera timmar och läst dina brev vännen. Vi borde börja skriva igen!
Usch, jag har så många måsten och borden. Eller egentligen har jag inga alls! Men jag skulle önska att jag fick lite mer gjort. Fixa fogarna i badrummet. Sy köksgardin. Måla klart min tavla. Köpa köksfläkt och extra frys. Plocka ut bilder som jag ska framkalla. Klipp och klistra fotoalbum. Baka bröd....... Men jag orkar ingenting just nu. Mina dagar är och förblir ganska tomma. Skulle varit på scoutläger nu men så blev det inte. Lilla jag orkade inte det.
Nä, nu är jag så sjukt trött på att vara just trött!

Kommentarer

  • Eva säger:

    Nuså...äntligen har jag kommit tillbaka till vardagen igen och börjat scanna av bloggar osv. Tänk så roligt det var med alla breven..det var alltid en höjdpunkt att hitta en tjockt brev i postlådan från dig. Galet va mkt tankar och funderingar va hade. =) vore roligt att skriva igen som sagt. SÅ roligt att träffa dig på bröllopet. Hanns inte med så mkt prat dessvärre, men mysigt att ses en sväng!

    2010-07-05 | 14:59:10
    Bloggadress: http://evokenivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: