Fialottan

i äventyret livet!

Ser jag dåligt eller?

Kategori: Fialottas

Idag kan jag konstatera att jag har blivit väldigt ouppmärksam. Tre mornar i rad har jag nu gått upp på morgonen och gjort mig iordning som vanligt. Duschar, klär på mig och sminkar mig. När jag tagit på mascaran så brukar jag låta den torka innan jag tar bort mascara-kladdet runt ögonen. Och det brukar vara rikligt med kladd... Bara det att jag glömmer bort att ta bort det! Tre mornar i rad har jag gått ut och sett ut som jag vet inte vad! Sen kommer jag in på toan lite senare och får en chock när jag ser mig i spegeln. I feel pretty, oh so pretty!

Kommentarer

  • lillasyster säger:

    haha... har du haft tur och suttit på kontoret dessa dagar eller har du elaka bekanta som inte säger till när du missat den LILLA detaljen? ;)

    2010-03-03 | 13:07:43
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/
  • Fia till lillasyster säger:

    Det är väl lite både ock kan man säga! Idag var jag på kontoret, men har pratat med flera olika personer som inte sagt nåt om den LILLA detaljen =)

    2010-03-03 | 14:24:48

Kommentera inlägget här: