Fialottan

i äventyret livet!

Ett besök på Åhlens

Kategori: Fialottas

Jag är tydligen lik en vacker kändis! Igår när jag o stina var på stan så skulle jag köpa en mascara på Åhlens och när ja hade betalat så frågade tjejen i kassan om jag brukade få höra att jag är lik Jennifer Lopez. Jag bara "va?" och så frågade hon igen. Jag sa att det brukar jag inte få höra! Hon sa att hon hade hajat till och fått kolla en extra gång när jag kom in i butiken förjag var så lik henne. Hon tyckte att jag har lite samma drag som Jennifer. Grymt fin komplimang! Även om jag inte kan hålla med om att jag är lik Jennifer Lopez så blev jag ändå glad! Mer sånt i Sverige! Man borde allid säga så fina saker till människor man möter och inte oroa sig för vad de ska tänka och tycka!

  Såå, är vi lika???

Kommentarer

  • bella säger:

    jaaa! det ska bli så kul med bal! det är på torsdag, vi kommer vid 4 :)



    du är faktiskt lite lik miss lopez!! :)



    stor kraam!

    2010-05-24 | 14:41:31
    Bloggadress: http://bellanotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här: