Fialottan

i äventyret livet!

Jag är djupt chockad!

Kategori: Fialottas

Okej, riktigt så allvarligt är det kanske inte... Men lite smått förvånad är jag ändå! Vaknade 7.20 som vanligt och satte mej o slötittade på en film för jag var så trött så jag orkade inte annat (Mysko att man vaknar så tidigt om man uppenbarligen skulle behöva sova mer!) Sen sorterade jag in tvätten i garderoben. En av de tråkigaste sysslorna jag vet! Det enda roliga var att hänga in mina två par byxor, jeanskjolen och tröjan som jag köpte i göteborg i lördags! När det tråkiga var slut satte jag mig på balkongen och latade mej i två timmar. Mmm så gott! =) Sen kände jag att jag började bli yr i huvudet och lite rastlös så jag gick in och drack massor med vatten. Sen fick jag för mig att jag kanske borde ge mig ut och utforska skogen ovanför järnvägen. Fick även för mig att jag skulle ta min upptäcksfärd springandes! Så det gjorde jag. Sprang inte hela tiden men i intevaller. Jag måste säga att jag är förvånad! Så här lätt har det aldrig gått innan! Sist jag sprang måste va typ fyra år sen... Jag klappar mig själv på axeln och ska nog unna mig ett bad i mitt badkar minsann!


En vårig bild från gräsmattan på Bergsgatan

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Hej hopp!



    Kul läsning vill jag lova. Håll i och det kommer bara gå bättre o bättre da för da. Kärlek o kram/Pappa

    2010-05-04 | 08:14:25
  • Eva säger:

    Grymt duktigt! Springa är fasansfullt tråkigt...

    2010-05-04 | 11:47:13
    Bloggadress: http://evokenivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: