Fialottan

i äventyret livet!

Njuuter...

Kategori: Fialottas

...av Malmö. Denna underbara stad! Kan inte låta  bli att trivas när jag är här. Vet inte om jag skulle vilja bo här just nu men jag gillar staden. Börjar så smått hitta här också. Kan alltid leta mig fram till saker förr eller senare. Idag blev det senare! Stina har jobbat idag och jag skulle på ett lunchpass på Friskis. Det ligger på Ystadsvägen. Såklart finns det ju en ystadsgatan också och den ligger några kvarter innan. Så där var jag och gick fram och tillbaka innan jag kom på att det nog inte var där Friskis låg! Så det var bara att knalla vidare. Kom in på passet tio över men då var jag ju redan rejält uppvärmd så det gjorde inget! =) Nu ska vi strax göra egen pizza här.


Bjussar på en gammal bild på min fina, busiga vän Stina. Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: