Fialottan

i äventyret livet!

Jag längtar uuuuut!

Kategori: Fialottas

Först måste jag ändå säga att jag VERKLIGEN är lyckligt lottad! Så... nu har jag sagt det igen.

Idag har vädret varit aldeles strålande, krispigt vackert. Blå himmel och sol på alla fina höstlöv. Och här är jag. Hemma för fjärde dagen i rad. Feber, halsont, mosig i huvudet... Har legar och tittat ut genom fönstret ofta och längtat ut. Kanske får bli en liten vända runt huset iallafall. Nog för att det är väldigt tråkigt att ligga hemma och vara sjuk. Men jag ska inte klaga! Jag har haft sällskap och blivit så ompysslad så. Tack! =)

Nu är huvudet lite snurrigt och dimmigt igen så jag får nog lägga ifrån mig datorn och vila lite.

Kommentarer

  • pappa säger:

    Hej hopp!



    Då vill jsg önska dej altt gott och krya på dej min goa dotter



    Bamsekram/Pappa

    2010-11-04 | 18:38:24

Kommentera inlägget här: