Fialottan

i äventyret livet!

Vart tog pengarna vägen?

Kategori: Fialottas

Min lön har sprungit vilse... Nu är det alltså inte så att jag har shoppat loss och gjort av med pengarna, även om det hade kunnat vara en trolig förklaring hehe. Nej nu är det så att arbetsgivaren har betalat ut min lön till mitt konto. Men på kontot finns inte ett spår av pengarna. Jag ringde min bank och dom kunde inte se nåt. Arbetsgivaren ringde också och luskade. Inget resultat! Nu verkar det som mina pengar flyger omkring i tomma intet någonstans... Kära pengar, kom hem till mig! =)

Uppdate:
Det verkar som min arbetsledare missat att skicka in min nya adress till arbetsgivaren. Och eftersom företaget precis bytt bank så skickades det ut en avi med pengar att lösa in på banken. Den avin skickades dock till min förr förra adress. Typisch! Förmodligen är det så att posten skickade tillbaka avin till företaget som sen inom ett par dagar får skicka en ny till min nuvarande adress... Pjuh, pengarna kanske kommer fram tillslut ändå!

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Jodå!

    Det brukar alltid lösa sej. Så håll ut. Tut Tut/Pappa

    2010-12-01 | 09:16:54

Kommentera inlägget här: