Fialottan

i äventyret livet!

Mot Vänersborg

Kategori: Fialottas

Nu sitter jag på tåget till vänersborg. Har inte kommit längre än till Jönköping än och insåg precis att jag glömt mina hörlurar hemma! Så detta blir spännande. Får se hur rastlös jag hinner bli. =) Det är byte både i falköping och herrljunga så det går nog bra. Får köpa en tidning eller nåt. Jag ska provsminka Sara idag. Provsminka hennes brudsminkning! Vilken ära va! Sjukt roligt att jag får förtroendet men jag kan ju inte låta bli att va lite nervös! Men det hör ju till, eller hur?

Kommentarer

  • lillasyster säger:

    förstår verkligen att du får det förtroendet för du är grym! blev provsminkningen bra? :)

    2010-09-13 | 11:52:13
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/
  • Fia till lillasyster säger:

    Tack darling! Ja det blev bra tillslut. Testade lite olika och när Sara kände sig "hemma" så kände jag mig också nöjd!

    2010-09-13 | 19:49:06

Kommentera inlägget här: