Fialottan

i äventyret livet!

The american style?

Kategori: Fialottas

Nu är det ju ett tag sen, men jag blev ordentligt uppvaktad när jag fyllde år, det måste jag ju säga! Först kom pappa och vi hade en trevlig kväll med GOD mat och jag fick en röd liten dammsugare! Sen kom farmor förbi med blommor och diskade och provsmakade mina nybakade jordgubbsmuffins. När farmor gått ringde Mickie på dörren och gav mej en söt blomma, ett litet bad-kit och så hade hon fika med sig. När Mickie gått hem förberedde jag lite mat och sen kom mamma och syss! Jag fick en superb lovsångsskiva från Kristet Center, en blåsapa (äntligen), lite pengar, ett bygellås och spank the monkey (ett superroligt spel). En heldag kan man säga! =)

Tillbaka till fikat med Mickie. Hon hade med sig brownies och sån där grädde i flaska som man spritsar ut... När vi börjat fika fick vi den briljanta idén att testa grädde direkt ur flaskan så där som dom gör i amerikanska filmer. vi kan meddela att det var sjukt äckligt om det är någon som tänkt prova! På det sista kortet här så är min mun full, men jag spottade ut allt sekunden efter för det va inte så fresh!


Kommentarer

  • Eva säger:

    Såg inge vidare ut faktiskt =)

    2010-09-28 | 19:24:26
    Bloggadress: http://evokenivo.blogg.se/
  • lillasyster säger:

    vilken tur att jag inte är med i en amerikansk film... fast det ser rätt kul ut faktiskt! plus att du är väldigt fin på bilderna trots en och annan skeptisk min. :)

    2010-09-29 | 05:07:06
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: