Fialottan

i äventyret livet!

Sol, bandy, glass och bara ben

Kategori: Fialottas

Idag har varit en mysig söndag. Det började med mensvärk och en "moody" Fia. Men lite korsordslösning med min älskling och god middag med honom och hans goa unge så kändes det så mycket bättre! Vi bestämde oss för att ta vara på solen och gick ut till skolgården där grabbarna drog på sig inlines medans jag gick iväg till kiosken och köpte glass. Vilken härlig stund det blev! Jag satt i solen och njöt av värmen och att se mina grabbar svettas =)
Strax efter 16 var det dags att ge sig iväg mot Friskis för min del och jobbet för Sammes del. Så underbart skönt det var att träna igen! Har ju varit off på det i tre veckor nu efter en dunderförkylning som sen övergick i bihåleinflammation... Men nu så känns det som jag kan dra igång igen, och det liksom rycker lite i mig och jag blir så galet sugen på att ge mig ut och springa! Men just den sortens träning får nog vänta en vecka till. Det får bli lite mjukstart på några jympapass först. Sen så hoppas jag på att få med mig några på vårruset.













Kommentarer


Kommentera inlägget här: