Fialottan

i äventyret livet!

Yes!

Kategori: Fialottas

Jag är helt övertygad om att jag kommer sova riktigt gott inatt. Det är nämligen så att jag har haft min årets joggingpremiär ikväll! Men ett fantastiskt sällskap till på köpet. Tack vare Samme så sprang jag två varv på en slinga som är 1,7km, och jag gick inte mycket alls! Så 3,4km på knappa 20 min. Ingen höjdar tid för en proffslöpare kanske. Men galet bra för att vara jag! =) Alltså, det här med att gå ut och springa. Det är tufft, för man måste verkligen kunna peppa sig själv och motivera sig (sällskap som hjälper till med peppandet är helt klart en fördel). Men efteråt är det en sån adrenalinkick så man blir helt lycklig! Sen att jag i vissa lägen ville lägga mig ner och gråta eller var så arg så jag hade velat skrika åt Samme... Men sånt får man ta =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: