Fialottan

i äventyret livet!

Kurera sig hemma vs. Åka bil med buisnesspappa?

Kategori: Fialottas

Ja nu blev det ju så att jag fastnade i Örebro pga mina eländiga halsmandlar... Men mys va gott det var att ha systeryster och mamma tassandes omkring sig. Och Brollan me fru så klart. Nånstans i mig fanns ju dock en längtan att komma hem till mitt place och min Samme. My hero pappa hade jobb neråt mina hemtrakter och fixade så han kunde åka idag, och då kunde ju jag åka med. Toppen toppen, som min kära vän Anna-Klara brukar säga =) Nu är vi redan i jönken och jag tycker det är trevlig att ha lite kvalitetstid så jag joinar nog honom till bredaryd o maxi och på lunch också! Sen säckar jag väl ihop när jag kommer hem. Men den här stunden vill jag ta vara på. Så kurerandet får avvakta till kvällen.

Kommentarer

  • lillasyster säger:

    gött med kvalletid med pappa! han är go han! :)

    2011-02-16 | 21:48:31
    Bloggadress: http://hannamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: