Fialottan

i äventyret livet!

Ibland undrar jag...

Kategori: Fialottas



Varför är det så svårt att gå och lägga sig i tid när man har en resa framför sig? Igår hade jag väldigt många to-do´s på min lista ioförsig (ska säkert inte skrivas ihop så här...) Men känslan som framkallas är ändå att det snart är dags och jag måste tänka igenom all packning. All den där packningen har jag ju inte börjat med än, hehe. Så det blir som det alltid blir med mig. Jag packar allt sista kvällen. Gärna väldigt sent på kvällen också. =) Det är ju när man måste packa, städa eller plugga som inspirationen kommer. Inte till det man måste utan till allt annat! Igår fick jag slita mig ifrån att plocka upp stickningen. Jag fick slå mig själv på fingrarna när jag ville ta fram ett pussel... Ibland får jag vara bestämd och hård och behandla mig som ett barn, hihi. Nu känner jag att min mage är arg på mig för att jag inte gett den nåt sen 19 igårkväll. Bäst att göra lite frukost till den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: