Fialottan

i äventyret livet!

En liten foto-session med Maria

Kategori: Fialottas

Det är ju så himla roligt med en riktigt bra kamera!!!!!!! Man känner sig genast så mycket mer som en riktig fotograf när man fotar. Okej okej, jag veeeet att jag fortfarande är en liten nybörjare och att jag inte har nån proffskamera. Men ändå. Skillnaden från min lilla kompaktkamera, en fuji finepix 11, är enorm! Jag har mycket kvar att lära om min nya leksak, men det roliga är ju att man får hålla på och fota medans man lär sig =)

I lördags blev det en liten foto-session med Maria som modell.
Jag skulle ju gärna photoshoppa bilderna lite... Men eftersom jag egentligen ska plugga effektivt så har jag bara tillåtit mig själv att blogga kort och lägga in bilderna =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: