Fialottan

i äventyret livet!

Soliga vinterdagar med krispigt fräsch luft!

Kategori: Fialottas



Kan man annat än njuta?! Jag var tvungen att ta en kort paus i mitt skolarbetes-skrivande och gå ett varv runt folkes park i det fina vädret. Som jag njöt! Har varit så otroligt misspepp inför denna helgen eftersom det bara hägrade skolarbete. Men jag har lyckats klämma in lite bra-för-mig-själv-pepp ändå. Började lördagen med att jympa, tog lång tid på mig efter passet för att duscha och göra mig i ordning. Sen gick jag och satte mig på ett café med en kopp te och började läsa på till arbetet jag skriver. Hade satt en slut-tid så jag kunde åka hem och se en bra film med min kära. Bra avslut på dagen, don´t you say my love?! Denna dagen började med att jag och boyfriend gick till kungsporten och lyssnade på Anders Gell som bland annat undervisade oss om fågelläten =) Själva predikan handlade om att lyssna. Efter det så åkte Samme hem till sig och jag satte mig med mitt arbete igen. Tog denna ljuvliga paus och gick sedan hem för att äta och skriva lite till innan det var dags för ett friskis-pass igen. När det var över blev det lite spelkväll med mina boys och sen ett skrivar-pass för min del. Men nu är det hög tid att natta Fialottan... Ska ändå upp 7 imorn för att tvätta! Men, trots att jag hade väldigt låga förväntningar och tjurade en del inför helgen (Samme kan bekräfta mina ord, hehe) så blev den riktigt bra ändå! Ibland stirrar man sig blind på det tråkiga och svåra, och glömmer bort guldkornen. Men dom finns där bara man tittar en gång till!

Godnatt och sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: