Fialottan

i äventyret livet!

Mallorca, del 1 =)

Kategori: Fialottas

TIsdagkväll tog jag mig med buss upp till Stockholm och arlanda.
Konstaterade att Arlanda är en ganska snygg flygplats!



 
Barcelonas flygplats var också fräsch. Superblanka golv minsann!

 
 
I Barcelona fick jag beskedet om att min 6h väntan under natten skulle förlängas med tre timmar... Inte kul! Men jag gjorde som alla andra, försökte sova på en bänk eller på golvet. Löste lite korsord och läste skvaller, spanade in spanska städerskor som ser ut som sjuksköterskor om man kollar på kläderna, hittade en rolig affär med iphonetillbehör. Vem vill inte ha hamburgare i öronen liksom?



 
 

Sen kom jag äntligen iväg, landade i Palma och tog bussen över hela ön och upp till Porta de´Alcudia och fick träffa min kära, finally!




To be continued... =)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Hänie-Mänie säger:

    Jag gillar alltid när saker o ting är förpackat snyggt (flygplatsen denna gång). :)
    Hehe, konstigt nog INTE så lockande med hamburgare i öronen... ;)

    2012-09-17 | 15:43:22
    Bloggadress: http://www.hannamia.blogg.se

Kommentera inlägget här: