Fialottan

i äventyret livet!

Dancing Queen, oh la la! *ler*

Kategori: Fialottas

Sitter här vid datorn nu, fortfarande ganska peppad efter diverse tävlingar o musikinslag på Friskisfesten... Ur högtalarna strömmar det "Dancing Queen" med ABBA... Svårt att sitta still! =)

Vi fick choklad efter maten på festen... Då kom ja ju helt osökt att tänka på min lediga helg förra helgen! Vilken tripp det blev! Först Lund hos Jessica och så lunch hos Farmor o Willy på väg till Stina i Malmö... Stina min pärla!

Vi hyrde film o färgade Stinas hår på fredagkvällen... En mopp är inte bara en mopp?... =)
    

Jag gillar Malmö! Fast just på lördagförmiddagen där var det inte så trevligt!! 
http://fialottans.blogg.se/2008/october/dramatik-pa-malmos-gator.html
På lördagkväll var det tjejmys hos birthdaypinglan Helen och sen iväg och umgås med folk på ett uteställe... Det blev mycket trevligt snack och som alltid mycket flum!!
 
  
  

Söndagen... Oh Dear! Jag och stina gick till Malmö chokladfabrik för det var chokladens dag och öppet hus!!
Observera texten: "Choklad är både gott och nyttigt"


Chokladprovning ja... Denna lilla guldinpackade chokladbit smakade inte gott kan jag lova! 99% kakao!!
  

Vi hittade en snygg vägg... Så klart man tar till vara på tillfället att fota lite! =)
  
  

Stina min fina,
tack för en härlig helg!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: